HTML

Feszült hétfő

2013.08.26. 17:01 KicsiLaci

A fesz kivan. Avagy: BASZNI AKAROK. Kulturáltabb formában: https://www.youtube.com/watch?v=zDX4CQZ2ND8

Persze, számítottam erre. 4 nap családi, nyaralóbeli összezártság után ez várható volt. Különösen, hogy előtte négy napig sem sikerült semmi. Csak ráizgultam, kerestem és szerveztem. Csak rosszabb lesz tőle. A négynapos ünnepen végül egy önkieg lett, aranyat ért, de nem oldott meg mindent. (Vagy semmit. :-P) Aztán a családi négy napba is csak egy maszturbó fért bele. Az is kellett, de csak felaljzottabbá tett utána hétfőn, az első munkanapon.

Tudtam, hogy baj lesz. Az egész délelőtt (1-ig) elment azzal, hogy szervezni próbáltam, kerestem. Hiába van 15+ jelöltem, akik közül legalább 10 "aktuális", persze, semmi nem sikerült. Azért nem nagyon lehet senkit azonnalra leakasztani. Aggasztóbb, hogy a hétre se nagyon. Megint az van, hogy mindenki (már 4-en!!) a jövő héten ér rá. Nehéz lesz leszervezni. Még ha megint extrém leszek is és minden napra egy mesét játszok is, akkor is ott lesznek az ütközések. (Hogy a munkáról ne is beszéljek!) Meg aztán, a végén már nem fogom bírni.

Kínomban, persze, "felszedtem" megint 3-4 jelöltet, de ezek is elcsihadnak majd. Meg hát, azonnalra ez meg végképp nem megy. Teljesen rápörögtem, rákattantam viszont a dologra, szinte katatón módon. S ez baj. Végül egy fürdőszobai bekakk, kiverés enyhített, így el tudtam indulni. Bevásároltam, elintéztem egy-két dolgot, meg végigtelefonáltam az utat a munkába, de a fókusz kb. eddig (addig) tartott. Már megint az oldalakon, fenn....

Nem lesz ez így jó. Már a kurvákat nézem. Mert valami kell. De azzal legalább nem kéne elbaszni megint órákat, hogy válasszak. Nézegessek.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hbja.blog.hu/api/trackback/id/tr566442033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

monika234566 2013.08.27. 12:38:50

szia írok egy történetet ha gondolod olvasd el és komizz!
süti beállítások módosítása