HTML

hbj

Friss topikok

  • monika234566: szia írok egy történetet ha gondolod olvasd el és komizz! (2013.08.27. 12:38) Feszült hétfő

Címkék

2013.08.28. 08:39 KicsiLaci

Végül a professzionális megoldás mellett maradtam hétfőn. Kis idő azért elment a választással -- az ismert, kipróbált segítők nem voltak elérhetők. Így válogattam, megszállottan -- sose jó ez.

 Aztán végül Kinga mellett döntöttem. Elsősorban helyi szűrés alapján: praktikus okokból maradtam a III-ik kerületnél. Kinga ismeretlen, új szereplő volt. Második, vagy harmadik jelöltem volt (előtte már megállapodtam mással fél 7-ben, masszázst is akartam, ezért a masszírnők közt kerestem, de ő csak kézi és orál befejezést vállalt). Kinga ellen szólt, hogy a Miklós 15. címet már jól ismertem: diszkrét, profi, de mégiscsak "hivatalos" hely. DE végül lemondtam a masszázst, mert a behatolás elengedhetetlen volt.

Végül nem bántam meg a döntést. Odaadó, korombeli bár, de ahhoz képest csinos, finom, szőke darab. Kedves, bár arcra egyszerű, lehetett beszélgetni. Felüdültem.

A másnap (tegnap) intenzív munkával telt, reggel 9-ces indulással, és este 10 körüli hazaérkezéssel. Nem bírtam volna ezt a hajtást és koncentrációt másképp.

Éjjel azért forgolódtam még, de egy maszturbó levezetett és álomba oldotta a helyzetet. 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hbja.blog.hu/api/trackback/id/tr896442031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása